Stress zonder dat je het weet?

Veel mensen die werken zich helemaal kapot. En ze zijn de hele dag bezig in hun hoofd, maar niet in hun hart. Je merkt aan die mensen dat ze nooit tijd hebben om iets leuks te gaan doen.
Nee ik moet dit nog en dat nog, ik heb geen tijd.

tijd en stress

En is er iemand overleden of zijn er andere problemen dan gaan ze nog harder werken om het maar te vergeten. Maar ze lossen het probleem niet op. Zorgen maken om of over alles en steeds weer piekeren over dingen waar jij je druk om kunt maken.

Dat komt omdat ze er niet naar durven te kijken. En alles weg drukken waar je bang voor bent. De angst voor het onbekende! Nee zo moet het in ieder geval niet. Maar hoe dan wel? 

Ga kijken wat je problemen zijn en los die stuk voor stuk op. Je krijgt veel meer regelmaat. Stop met dingen die niet belangrijk zijn voor jou. En ga je focussen op de mooie dingen in het leven.
Als iemand vraagt wat is geluk? Dan weet jij het antwoord wel. Denk in oplossingen niet in problemen. Ga op je doel af en laat de onbekende angsten voor wat ze zijn.

Aan welke symptomen kun je merken dat je stress hebt? Je bent veel vaker vermoeid als je stress hebt, door constant negatieve gedachten in je hoofd, je bent aan het piekeren, door slechte gewoontes enz.

Wat ook een hele bekende kwaal is? Dat je slecht in slaap kunt komen. Je wordt daarom ook regelmatig wakker en je kunt dan niet meer slapen. Het kan zelf zijn dat je nare dromen hebt. Dit kan komen door stress op je werk of ergens anders, waar jij je niet gelukkig voelt.

Een slechte eetlust is ook een teken dat je stress hebt. Je hebt helemaal geen zin om te eten en je hebt ook geen trek. Je voelt ook niet meer het hongergevoel en dit heeft allemaal te maken met stresssituaties.
Het kan ook zijn dat je sneller gaat bewegen, ook al ben je moe futloos.

Dan kan je lichaam veel sneller gaan bewegen doordat je veel meer stress ervaart. Het lichaam verbruikt dan ook veel meer energie en daarom word je snel moe. Het kan komen dat je verkeerd ademhaalt. Wat je kunt doen is ademhalingstechnieken doen. Dit kan een heel krachtig effect hebben op je lichaam. Nooit geen zorgen of stress meer? Met een goede ademhaling, merk je al heel snel een verschil.

Bij mindfulness voor het dagelijks leven, leren ze jou deze ademhaling technieken. Waar moet je op letten bij de ademhaling? Hoe moet ik ademhalen? Dat kun je heel gemakkelijk leren met mindfulness.

Wil jij echt weten of jij stress ervaart? Of misschien wil jij wel stoppen met piekeren en meer rust ervaren? Dan is een NLP cursus online wel iets voor jouw. Je leert om te gaan met negatieve gedachten en merkt dat je veel positiever in je leven komt te staan.

Ook kan je van stress huidproblemen krijgen. Acné op je huid, vaak weet je niet eens waar het vandaan komt, maar je wilt er zo snel mogelijk van af!

Heeft jouw lichaam misschien ook last van acné? En kun jij er maar niet van af komen? Dan is er goed nieuws voor jou, want in de  ‘Nooit Meer Acné Methode’ is bewzen dat je al met 4 dagen jouw acné kunt laten verdwijnen.


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.