Tips om in slaap te vallen!

Kun jij niet goed in slaap komen? Het gaat je lukken met deze tips!

Constant wakker liggen en niet kunnen slapen? Los deze problemen vandaag nog op. De tips die we hier geven, kun je vandaag nog toepassen!

Niet voldoende slaap krijgen heeft invloed op alles wat je doet. Er is niets zo vervelend als eigenlijk nooit het gevoel hebben volledig wakker te zijn. Zelfs als je wel een goed aantal uur slaapt, kan het gebeuren dat dit alsnog niet zorgt voor een opgewekt en alerte houding.

Er kunnen veel redenen zijn waardoor een goede nachtrust niet haalbaar is. In veel gevallen kun je hier niet direct iets zelf aan doen, echter zijn er zeker tips en adviezen te bedenken die ervoor kunnen zorgen dat je een goede slaap kunt bevorderen.

In de online training ‘Perfect Slapen in 7 stappen’ worden juist dergelijke oplossingen aangestipt, zodat je ontdekt wat je zelf kunt doen om beter in slaap te vallen. Slaapproblemen worden echt bij de wortel aangepakt, zodat je weet waardoor je niet goed slaapt. Ook leer je waardevolle tips over hoe je dit kunt veranderen.

Inhoudsopgave

Vormen van slaapproblemen

Slaapgebrek kan in diverse vormen uiting krijgen. Het kan invloed hebben op de duur van het slapen, waarbij je ervaart dat je lang niet de aanbevolen hoeveelheid aan uren maakt, die nodig zijn om goed uitgerust weer aan je dag te beginnen.

Een periode waarin je aaneengesloten slaapt, kan te kort duren, maar ook juist te lang. Ook dan ervaar je onrust en invloed op je algehele gezondheid. De slaapkwaliteit is tevens belangrijk. Zo kun je mogelijk moeilijk in slaap komen, ’s nachts veelvuldig wakker worden of moeite hebben om in slaap te komen, wanneer je naar bed gaat, of als je ’s nachts wakker bent geweest.

Dergelijke nachtelijke waakstanden kunnen je slaapritme dusdanig verstoren, dat je hierdoor niet goed uitrust en tot volledige ontspanning komt. Je voelt je hierdoor rusteloos, dof in het hoofd en ook zal het invloed hebben op je stemming en functioneren overdag. 

Oorzaken van een tekort aan slaap

Als je voor langere tijd moeilijk tot niet in slaap kunt komen en dus een gebrek aan nachtrust ervaart, dan is er sprake van een slaapstoornis. Dit kan veel verschillende oorzaken hebben. Met een slaapstoornis kun je last hebben van verstoringen in het slaap-waakritme, apneu of zelfs narcolepsie.

te veel werk 1989711_1280

Verschillende zaken als traumatische gebeurtenissen, stress of bepaalde leefgewoonten kunnen bijdragen aan slaapstoornissen. Het is belangrijk om duidelijk vast te stellen wat er in elk individueel geval toe leidt, dat je over een verstoord slaapritme beschikt.

Zodra je hier meer inzicht in hebt, wordt het mogelijk om te bekijken of en wat er precies gedaan kan worden, om hier verbetering in aan te brengen. Voor optimaal functioneren is het immers belangrijk om opnieuw een goede nachtrust te bevorderen.

Gevolgen van niet goed slapen

Als je te weinig, of juist te veel slaap krijgt, zul je bemerken dat dit invloed heeft op je gezondheid, stemming en functioneren. Je zult minder alert zijn, eerder chagrijnig en over het algemeen ook langer vermoeid blijven.

Dit kan uiteindelijk leiden tot andere klachten, waaronder zelfs depressies en angststoornissen. Het is dus zeker van belang om hier vroegtijdig bewust mee om te gaan en op zoek te gaan naar effectieve oplossingen om van dit probleem af te komen.

Slecht slapen door stress

Waarom kan ik ’s nachts niet in slaap komen. Het kan komen doordat je teveel aan het piekeren bent, je komt dan niet aan je slaapuren. Deze oorzaken kunnen zowel psychisch als lichamelijke oorzaken hebben. We kunnen geen rust vinden in ons hoofd, We zijn daarom constant bezig met de dingen in ons hoofd. 

We denken teveel na over onze problemen in gedachten. Het is een combinatie van piekeren en stress symptomen, waardoor we constant in ons hoofd aan het denken zijn. Het kan komen doordat we geldproblemen hebben of er zijn problemen in de familie, op het werk, of een slechte relatie met je vrienden of vriendin.

Stress kan ook de oorzaak zijn van bepaalde ziektes. Als jij je druk maakt om een bepaalde ziekte, dan kun je daar de hele dag mee rondlopen. Je neemt het ’s avonds ook mee naar bed. De gedachten blijven steeds in je hoofd zitten en gaan maar niet weg. Daarom krijg je ook nog amper slaap, de slaapkwaliteit is dan ook zeer laag, waardoor men zich ’s ochtends  uitgeput en moe voelt.

Het kan helpen om een meditatie te doen tegen stress. Mediteren kan een hele goede oplossing zijn voor een goede slaapkwaliteit. Het helpt je om meer rust te krijgen in je hoofd  en lichaam. Er zijn dan ook verschillende meditaties die kunnen helpen om meer meer balans te vinden in je dagelijkse ritme. Waardoor je ’s avonds veel meer rust krijgt, en daarom beter in slaap kan komen.

Slecht slapen tips

Zet alle zorgen op papier, schrijf alle dingen waar jij je zorgen om maakt op een lijstje. Je hoeft ze niet meer te onthouden. In plaats van wat je in je hoofd denkt, ik moet dit en dat nog. Schrijf nou gewoon je problemen op en je laat ze automatisch los. Probeer het maar eens. Het werkt super!

Geen verwarming aan, zet de thermostaat lager. Doe een raam los, zodat er frisse lucht in je kamer kan komen. Frisse lucht In je kamer is gezond voor een goede ademhaling. Wanneer je goed ademhaalt, dan kun je veel beter in slaap komen.

Luister naar rustgevende muziek, waarvan je zo in slaap kan vallen. Je kunt via YouTube een slaapmeditatie doen. Deze meditaties bestaan vaak uit rustgevende muziek, waarvan je zo in slaap valt. Deze muziek is ontworpen om trage hersengolven op te wekken zodat je sneller slaperig wordt.

Eet geen zoete dingen en vette dingen voor het slapen gaan. Kun je bijvoorbeeld niet slapen omdat je nog honger hebt? Neem dan bijvoorbeeld een sinaasappel of een cracker met kaas. Eet nooit geen chocola of snoepjes, Die houden je alleen maar wakker, omdat suiker alleen maar energie geeft en daardoor je slaaprust verstoort. 

Adem door je linker neusgat, en druk met je rechterduim, je rechter neusgat dicht. Je lichaam voelt veel rustige aan. Dit zal ook je hartslag laten vertragen, Hierdoor ontspan je beter en val je automatisch sneller in slaap.

Beweeg elke dag zo’n 30 minuten naar dag. Mensen die elke dag wandelen of fietsen, intensief bewegen, zullen veel beter kunnen slapen. Door intensief te bewegen overdag, zul je ’s avonds als je naar bed gaat veel beter in slaap komen.

Ga iedere dag hetzelfde tijdstip naar bed en sta ook hetzelfde tijdstip iedere dag weer op. Slaap gemiddeld zo’n 7 a 8 uur per nacht. Doe dit eens een aantal weken achter elkaar, je leert jezelf een vast ritme aan. Je lichaam gaat zich wennen aan dit ritme, je valt daardoor veel sneller in slaap. Slaap niet uit naar een slechte nacht.

wekker

Laat je laptop of telefoon niet in je kamer liggen. Deze apparaten kunnen je alleen maar onrust geven tijdens het slapen. Ook je wekkerradio wil je niet dichtbij je hoofdkussen hebben, je kan dan door de straling niet goed in slaap komen. Straling heeft een slechte invloed op ons lichaam. Het geeft vaak onrust en het verstoort je slaap.

Vermijd grote maaltijden voor het slapen gaan. je wilt een paar uur van tevoren niet teveel eten. Daarom is het belangrijk dat je in de laatste paar uren voor het slapen gaan, alleen maar water drinkt en niks meer eet. water helpt tegen hongergevoel en zorgt dat je voedsel beter wordt verteerd in je lichaam. Zodoende hoeft je lichaam niet meer zo hard te werken en kan het meer ontspannen.

Drink kamille thee, kamillethee helpt om beter te kunnen slapen. Kamillethee geeft rust in je lichaam. De werking van kamillethee is superkrachtig voor een goede nachtrust. Neem twee koppen kamillethee, een uur van tevoren als je gaat slapen.

Kijk de laatste 2 uur voor je gaat slapen geen tv meer. Doe in plaats van tv kijken ontspanningsoefeningen. Probeer ademhalingsoefeningen te doen, zodat je weer veel rustiger en ontspannender wordt. Meditatie voor het slapen gaan is superkrachtig en heeft een goede werking op het lichaam.

Middelen tegen slecht slapen.

Oordopjes, kun je gebruiken als je niet goed in slaap kan komen. Vooral als je geluid in de buurt hebt, waar je niks aan kunt doen. Het mooie van oordopjes is vaak dat je de wekker nog wel hoort, maar het geluid wat jou irriteert eruit wordt gefilterd.

Slaapmasker, als je teveel licht in je kamer hebt kan het goed zijn dat je niet goed kunt inslapen. Een slaapmasker kan hier een hele goede oplossing bieden. Je hebt een donkere kamer en daardoor kun je veel beter in slaap komen.

slapen in bed

Melatonine, je kun het krijgen in vorm van een thee of voedingssupplement. Wel graag ruim een uur van tevoren innemen. Het lichaam komt weer tot rust, en je slaapt er weer veel beter door.

Een slaapcursus kan je helpen om weer beter te kunnen gaan slapen. Je leert vaak niet meer te piekeren en je gedachten los te laten, zodat je weer lekker kunt slapen zonder je zorgen te maken over dingen waar je op dit moment geen grip op hebt. 

 ,

Waardevolle online training tegen slaapgebrek

De verkoper en creator van de online training ‘Perfect Slapen in 7 Stappen’, William van der Klaauw, biedt antwoorden en oplossingen op vragen als: ‘Hoe kom ik in een goede nachtrust? Of wat moet ik doen om beter te kunnen slapen?

Je ontvangt diverse uiteenlopende tips om in slaap te komen, zodat je werkelijk weer een beter slaap-waakritme kunt implementeren in slaaproutine. Uiteraard zijn er online diverse programma’s verkrijgbaar die je van alles beloven, maar vaak weinig waar maken. Toch biedt deze training van William van der Klaauw een duidelijk product, met waardevolle en nuttige informatie.

Je kunt met effectieve verbeterpunten in je eigen houding en leefstijl zeker vooruitgang boeken, als je met de tips en adviezen die in deze online training geboden worden, aan de slag gaat.

De bonus producten bieden bovendien een optimale toevoeging om werkelijk het meeste uit de training te halen. Met deze training haal je zeker kwaliteit in huis en biedt je voldoende tools en aanmoediging om werkelijk de gewenste resultaten te realiseren.

Effectieve tools tegen slaapproblemen

In de online training ‘Perfect Slapen in 7 Stappen’ worden de oorzaken van je slaapproblemen echt bij de wortel aangepakt. Op effectieve wijze wordt duidelijk hoe de oplossing bij jezelf is terug te vinden, zodat kan worden afgerekend met slaapangst en bovendien je lichaam opnieuw kan worden ingesteld, zodat slaap weer mogelijk wordt.

Met de 7-stappen methode van William van der Klaauw wordt je helemaal gereset, zowel mentaal als fysiek. Hierdoor wordt goed slapen opnieuw vanzelfsprekend.

Door jezelf uit een herhaalde loop te halen, waarin telkens opnieuw je slaapproblemen worden bevestigd als een werkelijke realiteit, kun je jezelf opnieuw programmeren en zorgen voor een nieuw en beter slaapverhaal. Effectieve tips om in slaap te komen helpen je om een goede nachtrust mogelijk te maken.

Indrukken van klanten

De recensies van klanten die het online programma ‘Perfect Slapen in 7 Stappen’ hebben doorlopen, zijn lovend en positief. De leden die hebben meegedaan aan dit programma zijn oprecht tevreden over wat het product voor hun slaapproblemen heeft gedaan.

Velen zijn geholpen bij het 7-stappenplan dat in de training wordt aangeboden, waardoor ze veel beter in slaap vallen en ook vooral de angst om niet te kunnen slapen kunnen loslaten. Het boek ‘Perfect Slapen in 7 Stappen’ wordt van harte aangeprezen, om de slaapproblemen waarmee je kampt, te tackelen. Velen gaan na jarenlange moeite met slapen, nu zonder stress naar bed.

Duidelijke instructies maakt het iedereen mogelijk om de juiste veranderingen aan te brengen in je leefstijl om een betere nachtrust te realiseren. Een uitstekende training om werkelijk vaarwel te zeggen tegen je slaapproblemen.

Voor meer informatie over deze online cursus? Hieronder vind je meer informatie hierover!

Perfect slapen

Perfect slapen

  • Kom jij ook slecht in slaap?
  • Je bent moe, maar je kunt niet slapen?
  • Gegarandeerd resultaat met deze cursus!
  • Al meer dan 3000 mensen zijn je voorgegaan!

 

 

 

Ja! Ik wil direct na de geheime kortingspagina!


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *